17 February 2016

..::Maajun Anggun Bistari Murah!!!::..


Bismillahirahmanirahim....

Maajun Anggun Bistari Murah??????

Dengan RM18 sahaja anda mampu mendapat pelbahagai khasiat dan manfaat...Bukan 1, tp 20 manfaat sayang....




Meh tengok apa lagi khasiat MELETOPS yang ada..

1.
Sebagai #perancang keluarga bagi yang ingin menjarakkan kehamilan#family planning.

2.
#Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan di liang faraj yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.
3.
#mengetatkan kembali liang faraj bagi wanita selepas bersalin.

4.
#Memontokkan dan #memejalkan kembali otot #payudara

5.
#Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri.- semua wanita mengakuinya sayang.... sbb tu hakak da guna 7thn MAB ni..

6.
#Memanaskan badan terutama bagi wanita selepas bersalin.

7.
#Melancarkan peredaran #haid setiap bulan juga mengembalikan darah haid yg terhenti selepas penyingkiran toksin atau darah-darah kotor. Seterusnya membantu pasangan suami isteri untuk mendapatkan zuriat. InsyaAllah
-aik, kejap utk merancang,ni leh nk dapatkan zuriat lak..mana satu lak ni.... >> yang ni hakak akan guide mcm mana pulak cara utk dapat kan bby....Mudah2an dengan izin Allah, termakbul niatnya..

8.
Membuang/menyahkan darah-darah kotor dan toksin dalam badan

9.
Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari

10.
Mencantikkan kulit iaitu selepas pengeluaran toksin-toksin dan darah-darah kotor yang terdapat di dalam badan

11.
Mempertingkatkan kembali #imumketahanan badan, dimana badan menjadi sihat, segar dan kuat tiada lagi masalah seperti tidak bermaya atau tidak larat.

12.
Merawat/memecah ketulan angain bagi yg mengalami #masalahangin di dalam badan

13.
#Melawaskan pembuangan air besar

14.
#Mengawalseleramakan dan #menurunkanberatbadan

15.
Mengurangkan kesakitan ketika #haid (#segugut)

16.
Dapat #melangsingkan badan bagi yang mengamalkan diet. Ini kerana akar-akar kayu ini bertindak sebagai penyikiran
bahan-bahan toksin di dalam badan. Jadi badan menjadi ringan dan segala lemak dapat disingkirkan.

17.
Dapat menambahkan #airsusu bagi wanita yang sedang menyusukan bayi

18.
Melambatkan proses #Menopous bagi golongan wanita yang sudah berumur.

19.Merawat sakit-sakit sendi, #sakitPinggang dan #lenguhlenguh badan terutama bagi golongan wanita yang telah berumur

20.
#Mengempiskan perut dan menegangkan kembali otot-otot perut terutama bg ibu yg lepas bersalin.

21.
Kelihatan #awetMuda bg wanita yang mengamalkan secara berterusan




Biar betul ni????? Mana nak cari di arena 2016 harga macam tu kan... Ni bukan nak tipu sayang, ini la kenyataannya... Inila tujuan sy berniaga... sy nak share dengan semua wanita...kalau boleh nakkkkkk sangatttt2 semua wanita mengamalkan MAB ni... rugi rasanya x mengamalkannya.....

2016 bnyak sangat permintaan untuk dapatkan MAb... x kurang juga yang nak jadi sebahagian dr keluarga MAB... erti kata nk jd egen/dealer...
Sungguhpun ianya bukan margin keuntungan yang tinggi tp ianya tetap bergantung pd kesungguhan kita ... wlaupun keuntungannya RM2, tp jika jualannya sebulan 1000 botol, berapa yang akan anda dapat sebulan??????

tak perlu kerja di luar rumah bukan... Ini da terbukti ramai dealer2 kita yang telah berjaya..Housewife menjana pendapatan 4,5 angka dengan menjual maajun... eiiiii maajun je..rm2 je pon....betul ke??? hihii.... sy pun x percaya tp itula yg terbukti kini.....

hingga kini sy rasa menyesal kerana lambat bertindak.... kalau x, sy adalah antara penggenggam 5 angka itu..sob sob..sedih hakak dik...

ok la..malas nk celoteh panjang..

Cepat2 dapatkan stok MAAJUN ANGGUN BISTARI yg mmg power....

contact hakak yer :

012-6782470
012-6782470
fb : Faezah Harun
fb pg : Mab-Maajun Anggun Bistari




3 comments:

Norlela Sani said...

Salam.Puan,saya nak tanya....Puan area melaka ke....sy pengguna MAB masih ada stok lagi....jika puan area Melaka...saya ingin beli dengan puan.tq

Faezah said...

Utk sebarang pertanyaan, plzzz sms/wasap sy yer. 012-6782470 tq

Faezah said...

Mohon wasap/sms sy ye pn 012-6782470
Tq